IT HelpDesk
Szolgáltatás
Partnereink különböző fórumokon megtalálnak minket, hogy szinte azonnali segítséget nyújtva zavartalanul a munkájukra tudjanak koncentrálni. Ezért van az IT HelpDesk szolgáltatásunk.
Havi kereten belül ellátjuk a teljes IT rendszer hibaelhárítását és Help Desk szolgáltatását. Ügyfélszolgálatunk telefonon és e-mailen keresztül elérhető. Szerződött partnereinknek egyedi Web alapú hiba-bejelentési lehetőség, hogy még az e-mail rendszer hibát is jelenteni lehessen.
Telefonon vagy távoli eléréssel igyekszünk negyed órán belül elhárítani a felmerülő problémát, ha ennek valami technikai akadálya van, úgy a lehető legrövidebb idő alatt kiszállást szervezünk, és a helyszínen hárítjuk el a felmerülő akadályt. Ezzel is növelve IT rendszere rendelkezésre állását és hatékonyságát.
Szakmailag felkészült rendszergazda kollégáink mindig segítőkészek és az Ön cégének IT rendszere, és kollégái informatikai támogatása számukra a legfontosabb!
Fő feladatuk a hívások fogadása és a problémák gyors elhárítása, esetleg olyan feladatok továbbadása a második vonalnak, melyek szerveres vagy más speciális munkákat igényelnek, valamint a helyszíni munkavégzés szükséges szervezés.
A HelpDesk szolgáltatás nem csak a bejövő hibák kezeléséből áll. A rendszerüket úgy készítjük elő, hogy minél gyorsabban kezelni lehessen a felmerülő akadályokat. Ehhez a megfelelő távfelügyeletet beüzemeljük, monitoring szolgáltatással visszajelzéseket kapunk a hibákról.
A hibákat és megoldásaikat dokumentáljuk és tudásbázist készítünk, hogy hatákonyságunkat folyamatosan növeljük.
Informatikai eszközeiről folyamatos leltárt készítünk. A leltárban található technikáról csatoljuk a szolgáltatásainkat, így Ön is és a PRO-IP Informatika is pontosan tudja, hogy mely megállapodások mely eszközre vonatkoznak, így a megállapodásokat figyelembe véve tudunk kiemelten szolgláltatni Cégének, és a biztos tudás birtokában gyorsan tudunk közösen dönteni arról, ha szükség lenne bővített szolgáltatásra.